Grodziec, dnia 26 sierpnia 2016 roku

RP.6830.2.2016


Zaproszenie do składania ofert
w przedmiocie wykonania prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości będących własnością osób fizycznych w zakresie: wykonania rozgraniczenia nieruchomości tj. działki numer 169 z działką numer 164/4 w obrębie Grądy Stare Gmina Grodziec


Zamawiający:
Gmina Grodziec
ul. Główna 17, 62-580 Grodziec
tel. 63 248 55 00
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości będących własnością osób fizycznych w zakresie: wykonania rozgraniczenia nieruchomości tj. działki numer 169 z działką numer 164/4 w obrębie Grądy Stare Gmina Grodziec
  2. Termin wykonania prac geodezyjnych- 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
  3. Kryterium oceny ofert- cena oferty brutto- 100%.
  4. Sposób obliczenia ceny- należy podać cenę ze wykonanie rozgraniczenia z wyszczególnieniem ceny netto, podatku VAT oraz wartości brutto. Zamawiający wybierze oferenta, który zaproponuje najkorzystniejszą cenę za wykonanie rozgraniczenia.
  5. Cena obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia.
  6. Oferta Wykonawcy powinna obejmować:
    1) dane podmiotu prowadzącego realizację zamówienia- imię i nazwisko, nazwa, adres lub siedzibę, numer telefonu, numer NIP, REGON
    2) czytelny podpis osoby upoważnionej do złożenia oferty,
    3) uprawnienia w zakresie rozgraniczenia,
    4) inne wynikające z niniejszego zaproszenia informacje.
  7. Koszty opracowania i złożenia ofert ponosi Wykonawca.
  8. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
    Ofertę należy złożyć w terminie  do dnia 09 września 2016 roku, do godziny 15:30 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu Gminy Grodziec):
    1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Grodźcu, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec albo
    2) przesłać pocztą na adres  Urzędu Gminy w Grodźcu, ul. Główna 17, 62-580 Grodziec albo
    3) przesłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyn.
  10. Informacje w sprawie można uzyskać pod numerem telefonu 63 248 55 00 w. 24, Olga Orkowska.
  11. Formularz ofertowy w załączeniu. 

 

Formularz ofertowy do pobrania.

Protokół wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

 

Grodziec, dnia 30.08.2016r.

OS.0002.20.2016

Mieszkańcy Gminy Grodziec


Na podstawie art.20,ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym /t. j. Dz. U. z 2016 roku, poz.446/

z w o ł u j ę XX Sesję Rady Gminy Grodziec VII kadencji
na dzień 08 września 2016 roku /tj. czwartek./ o godz. 13.30
w sali ślubów w Urzędzie Gminy Grodziec

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i  stwierdzenie quorum.
  2. Zatwierdzenie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu poprzedniej sesji.
  4. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie międzysesyjne z działalności Referatu Rozwoju i Promocji o przeprowadzonych przetargach i złożonych wnioskach o dofinansowanie.
  7. Interpelacje i zapytania.
  8. Propozycje budżetowe na rok 2017.
  9. Informacja o przygotowaniu placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2016/2017.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Grodziec.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie dowozu uczniów do przedszkoli i szkół, wobec których Gmina Grodziec nie ma obowiązku zapewnienia bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia wyników kontroli kwot rekompensaty całkowitej wypłaconej Spółce Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Koninie.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Grodziec na 2016 rok.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Grodziec na lata   2016-2028.
  15. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  16. Sprawy bieżące.
  17. Zamknięcie XX Sesji Rady Gminy Grodziec.

       Zawiadamiając o powyższym uprzejmie proszę o wzięcie udziału w obradach.

Przewodniczący Rady Gminy Grodziec
/-/  Mariusz Woźniak

 

GRODZIEC, DNIA  30 SIERPNIA2016 R.


INFORMACJA


      INFORMUJĘ O WSPÓLNYM POSIEDZENIU STAŁYCH KOMISJI RADY GMINY GRODZIEC, KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ DNIA 05 WRZEŚNIA 2016  /PONIEDZIAŁEK/ 2016 ROKU O GODZ. 8:00 W SALI ŚLUBÓW W URZĘDZIE GMINY GRODZIEC, UL. GŁÓWNA 17, 62-580 GRODZIEC:     


1)    KOMISJA REWIZYJNA;

2)    KOMISJA ROZWOJU GOSPODARCZEGO, SAMORZĄDU, BUDŻETU I PORZĄDKU PUBLICZNEGO;

3)    KOMISJA OŚWIATY, ZDROWIA, KULTURY I SPRAW SOCJALNYCH;

4)    KOMISJA ROLNICTWA, LEŚNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA.


Przewodniczący Rady
Gminy Grodziec

/-/ Mariusz Woźniak

 

 

Z początkiem września w II Oddziale ZUS w Poznaniu, uruchomione zostaną nowe stanowiska doradcze przeznaczone do obsługi klientów zalegających z realizacją swoich zobowiązań w zakresie składek na ubezpieczenie społeczne.

doradcy ZUS Konin 2

Powołanie doradców będzie sprzyjać skróceniu czasu rozpatrywania wniosków o udzielenie ulgi względnie rozłożenie na raty powstałych zobowiązań, a także zwiększeniu liczby spraw pozytywnie rozpatrywanych. Doradca ds. ulg i umorzeń pomoże również wypełnić niezbędne dokumenty i wesprze klientów w trakcie rozpatrywania sprawy.

Jesteśmy przekonani, iż uruchomienie specjalnego stanowiska doradczego pomoże wielu przedsiębiorcom w usprawnieniu ich kontaktów z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.